honaryy

honaryy

honaryy

honaryy

  • ۰
  • ۰

لوله بازکنی

لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا

در این قسمت لوله بازکنی فوری با پمپ تراکم هوا که از هوای فشرده برای از بین بردن گرفتگی از طریق انفجار هوا تشریح میگردد؛ این دستگاه گرفتگی و آشغالهای درون لوله را با فشار هوا به حرکت در می آورد و به این وسیله باعث رفع گرفتگی و از بین رفتن آن می شود. مزیت بزرگ این روش این است که آن به طور آنی کار می کند و این یک راه حل ساده و حتی سازگار با محیط زیست است که از هیچ گونه محلول شیمیایی استفاده نمیگردد. یادتان باشد وقتی از این دستگاه برای رفع گرفتگی لوله ها استفاده میکنید باید تمام قسمت های دیگر ازجمله سینک، وان و غیره به طور کامل بسته / پوشش داده وگرنه فشار هوا باعث شود اب و فاظلاب داخل لوله ها از مجراهای فاضلاب متصل به محل مسدود شده در نقاط دیگر منزل به بیرون فوران کند.

 بیشترین استفاده پمپ تراکم هوا برای محل های است که فنر کار نمیکند یا انحنای لوله طوری است که فنر لوله بازکنی ( که در ادامه تشرح شده است)عبور نمیکند مثل توالت فرنگی. شایان اگر توالت فرنگی شما دچار گرفتگی شد سایر روش ها ممکن است به  لوله و اتصالات شما اسیب بزند اما تراکم هوا بهترین حالت است.

دستگاه تراکم برای رفع گرفتگی
عکس 6 : دستگاه تراکم برای رفع گرفتگی

روش کار لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا

ابتدا باید تمامی مجراهای فاضلاب متصل به محل مسدود شده توسط لاستیک های مخصوص بسته و پلمپ شوند،سپس مقداری تلمبه ی دستگاه را بالا و پایین کنید تا مقداری هوا در درون مخزن متراکم ذخیره شود میزان ذخیره هوا و فشار بستگی به جنس لوله دارد؛ سپس لاستیک مخروطی شکل را بر روی مجرای مسدود شده قرار میدهند و پس از فشار آوردن بر روی دستگیره دستگاه تراکم هوا و باز کردن شیر آب ، ضامن دستگاه را با فشار و یکباره به سمت دستگیره میکشند. با این عمل هوای متراکم شده درون مخزن با فشار به درون لوله هدایت شده و با مانع برخورد میکند . در نتیجه مسیر لوله فاضلاب باز شده و جرم های چسبیده به جداره لوله از آن جدا و همراه آب به سمت چاه هدایت می شود.

مشکلات روش پمپ تراکم هوا

  • در این روش باید تمام مسیرهای لوله کیپ شده تا هوا خارج نشود تا افت فشار را شاهد نباشیم.
  • لوله باز کن باید تجربه و مهارت زیادی در استفاده از دستگاه داشته باشد.
  • اگر لوله ها مسیر اشتراکی داشته باشد ممکن است با زدن تراکم هوا علت گرفتگی به جای دیگری منتقل شود.به طور مثال با رفع گرفتگی شما همسایه دچار گرفتگی شود.

مزایای روش پمپ تراکم هوا

  • برای گرفتگی های شدید فاضلاب که با پمپ زدن معمولی ، باز نمی شود می توان از دستگاه تراکم هوا استفاده کرد.فشار این دستگاه قابل تنظیم است و می توان فشار آن را تا چندین برابر افزایش داد.
  • لوله بازکنی در تهران
  • این روش برای جاهای که لوله قدیمی است یا مسیر لوله انحنای زیادی دارد قابل استفاده است. ضمنا برای لوله های مناسب است که مسیر اصلی لوله فاظلاب است که خروی آن به چاه فاظلاب شهری میریزد چون همه چیز را پاک و در مسیر اصلی به فاظلاب اصلی میبرد.اگر در جای استفاده شود که مسیر تخلیه فاظلاب نباشد و مسیر اشتراکی داشته باشد،ممکن است تراکم هوا علت گرفتگی را به جای دیگری منتقل کند مثلا در طیقه دوم تراکم بزنید و علت گرفتگی از طریق لوله های مشترک به طبقه دو منتقل شود
  • لوله بازکنی فوری غرب تهران
  • ۹۷/۰۹/۲۰
  • honary honary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی