honaryy

honaryy

honaryy

honaryy

  • ۰
  • ۰



نقاشی ساختمان با رنگ نسکافه ای

نقاشی ساختمان یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر است که هر چند وقت یک بار هر محیطی که در آن زندگی و یا کار میکنیم نیاز به نقاشی دارد اما مهمترین رکن در نقاشی ساختمان و محیط کار انتخاب رنگ است.

وقتی تصمیم میگیریم مکانی را رنگ بزنیم به هیچ عنوان نترسید و از هر رنگی که به ذهنتان میرسد استفاده کنید چون وقتی بعد از نقاشی در آن مکان قرار میگیرید و طبق میل و علاقه و سلیقه خود آنجا را رنگ نموده اید احساس آرامش میکنید.

پروژه نقاشی ساختمان با رنگ نسکافه ای

در یکی از پروژه های به انجام رسیده توسط گروه نوین آریا منزلی مسکونی واقع در شمال تهران طبق میل کارفرما تمام سطوح گچی و درهای چوبی را به رنگ نسکافه ای درآورد.

رنگ نسکافه ای رنگی گرم است و طریقه ساختن آن ترکیبی از رنگهای سفید گل ماشی قرمز و اندکی مشکی است که روشن و تیرگی آن بنابر سلیقه شماست.

وقتی تمام سطوح دیوار به رنگ نسکافه ای درآمد همه ابزارها و جدا کننده های سقف از دیوار به رنگ سفید رنگ آمیزی شد، شاید باور نکنید ولی این منزل مسکونی به حدی زیبا شد که چشم هر بیننده ای را به خود جلب مینمود.

نکاتی در مورد رنگ نسکافه ای

رنگ نسکافه ای خود نیز در ساختمانهایی که دیوارهای آنها به رنگ های دیگر در آمده میتواند جدا کننده مناسبی برای سقف و دیوارها باشد البته رنگ نسکافه ای گزینه بسیار مناسبی برای سقف آشپزخانه ها و حتی مغازه ها میباشد.

رنگی نسکافه ای رنگی است که نه آنقدر شما را مجذوب خود میکند و به نوعی شما را گیج میکند و نه آنقدر بی روح است که شما آن را نبینید، رنگی سرشار از آرامش مطلق میباشد. وقتی در یک اطاق که به رنگ نسکافه ای در آمده وارد میشویم انگار به مکانی رفته ایم که گویی قبلا انجا را دیده بوده ایم زیرا این رنگ رنگی گرم و سرشار از انرژی مثبت میباشد.

  • ۹۷/۰۶/۲۴
  • honary honary

نظرات (۱)

  • وب سایت انکوباتور
  • عالی بود متشکر ادمین عزیز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی