honaryy

honaryy

honaryy

honaryy

  • ۰
  • ۰

کاشی کاری

اگر شما قصد نصب کاشی جدید برای خانه خود را دارید و یا می خواهید کاشی های قدیمی خود را تمیز کنید، این مقاله را بخوانید. انواع مختلف ومتنوعی کاشی در بازار وجود دارد که می توانید نصب کنید. شاید شما ندانید که کاشی خانه یا ساختمان شما از چه نوعی است؛ در صورتی که هر نوع کاشی، روش تمیز کردن مخصوص به خود را دارد.

انواع کاشی کف

کاشی ها در انواع مدل ها و رنگ های متنوع به بازار عرضه می شوند که هر کدام از مواد و عناصر خام مختلفی ساخته شده و دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. در ادامه مطلب زیر تعدادی از انواع کاشی کف و تصاویری از هر نوع را مشاهده خواهید کرد.

کاشی سرامیک

نصاب کاشی

کاشی های سرامیکی برای کفپوش های داخلی، استخرهای شنا، کفپوش های بیرونی، دیوارها و به طور کلی برای نصب در فضاهای داخلی و خارجی استفاده می شود.

اکثر کاشی ها در دسته بندی کاشی های سرامیکی قرار می گیرند. آنها از مخلوطی از خاک رس و سایر مواد ساخته شده اند. کاشی های سرامیکی در یک کوره حرارت داده می شوند.

موزاییک

نصاب کاشی و سرامیک  موزاییک، یکی از همه کاره ترین انواع کاشی است که می توانید در خانه یا ساختمان خود نصب کنید. آنها در اشکال و رنگ های مختلفی وارد بازار شده و معمولا به صورت عمده فروخته می شوند. با وجود اینکه موزاییک ها از انواع دیگر کاشی ها کوچکتر هستند، اما آنها به اتاق ها، رنگ و عمق بیشتری می دهند.

این نوع کاشی ها، بهترین استفاده را در کف حمام ها، دیوارها، کانتر آشپزخانه و حمام، زیر دوش حمام، مناطق فضای باز و کاشی کاری دیوار آشپزخانه دارند.

  • ۹۸/۰۴/۱۲
  • honary honary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی