honaryy

honaryy

honaryy

honaryy

  • ۰
  • ۰

نقاشی ساختمان

خدمات نقاشی ساختمان

رنگ‌آمیزی ساختمان را می‌توان موثرترین روش برای ایجاد تحول در محیط داخلی ساختمان دانست. خیلی از ما با استفاده از رنگ‌هاست که به زندگی روح می‌بخشیم و آن را جذاب می‌کنیم. در واقع نقاشی و رنگ‌آمیزی ساختمان یکی از مراحل اصلی برای بازسازی خانه و تغییر دکوراسیون است و تاثیر فوق‌العاده‌ای روی زیباتر شدن خانه ایفا می‌کند. خیلی از افراد برای خانه‌های نوساز نیز از این خدمت استفاده می‌کنند زیرا رنگ کردن دیوارهای داخلی خانه انتخابی مناسب برای داشتن محیط زندگی زیبا است.

اگر شما نیز به دنبال بهترین رنگ‌کار ساختمان هستید تا محیط زندگی خود را زیباتر کنید، دید بهتری برای انتخاب داشته باشید.

چه کسانی به خدمات نقاشی ساختمان نیاز دارند؟

همه افراد برای زیباتر شدن محیط زندگی و محل کار خود می‌توانند از خدمات نقاشی و رنگ‌آمیزی برای خانه‌ها، آپارتمان‌ها، مغازه‌ها و واحدهای اداری و تجاری استفاده کنند. شما نیز:

  • اگر قصد بازسازی ساختمان و محیط زندگی خود را دارید.
  • اگر به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی هستید.
  • اگر با یک هزینه کم قصد زیباتر کردن محیط زندگی‌تان را دارید.
  • اگر برای داشتن نظافت و تمیزی بیشتر نیاز به نقاشی دیوار منزل دارید.
  • اگر واحد شما نوساز است و می‌خواهید قبل از ورود به آن، دیوارها را رنگ‌آمیزی کنید.
  • و...

می‌توانید از خدمات نقاشی ساختمان بهره ببرید.

اتاق‌ها را چه رنگی کنیم؟ از چه نوع رنگی استفاده کنیم؟

هنگامی که تصمیم به نقاشی خانه می‌گیرید، اولین قدم انتخاب رنگ‌ دلخواه است. در واقع برای رنگ‌آمیزی ساختمان با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها مواجه هستید که می‌توانید با توجه به دکوراسیون داخلی، رنگ پرده‌ها، مبلمان، فرش‌ها، اکسسوری‌ها و همچنین نحوه کاربری اتاق، بهترین رنگ را برای دیوارها انتخاب کنید. در واقع نقاشی ساختمان باید با دکوراسیون منزل شما هماهنگی داشته باشد.

در قدم بعدی نیز نوع رنگ مصرفی باید مورد توجه قرار بگیرد. به‌طورکلی نقاشی ساختمان با استفاده از رنگ‌های پلاستیک، اکریلیک و روغنی انجام می‌شود. اما کدام رنگ‌ها برای کدام محیط‌ها مناسب است؟

  • رنگ پلاستیک: رنگ‌های پلاستیکی بدون بو هستند و بیشتر برای نقاشی سقف خانه و یا محل‌کار مورد استفاده قرار می‌گیرند. این رنگ به دلیل خشک شدن سریع و پوشش‌دهی مناسب، برای نقاشی سقف اتاق‌ها، پذیرایی و سرویس بهداشتی مناسب است. تنها مشکل این رنگ‌، قابل شستشو نبودن آن است.
  • رنگ اکریلیک: رنگ اکریلیک یا رنگ اکرولیک جز رنگ‌های بر پایه آب به حساب می‌آید و معمولا قابلیت شستشو دارند. از رنگ‌های اکریلیک به عنوان رنگ‌های دوست‌دار محیط زیست نیز یاد می‌شود. نقاشی با رنگ اکرلیک به دلیل خشک شدن سریع، بدون بو بودن و قابلیت شستشو برای هر نوع دیوار و سقفی مناسب است.
  • رنگ روغنی : رنگ‌های روغنی جز رنگ‌های قابل شستشو هستند اما در هنگام اجرا بوی نامناسبی دارند. این رنگ‌ها برای رنگ زدن دیوارها، درها، پنجره‌ها و نرده‌ها کاربرد دارد. برای سقف‌هایی که نیاز به شستشو دارند نیز می‌توانید از رنگ روغنی استفاده کنید.

مشاوره با متخصص‌های نقاشی ساختمان و طراحان دکوراسیون داخلی به شما کمک خواهد کرد.

می‌توانم از خدمات کارشناسی و بازدید رایگان استفاده کنم؟

به طور حتم این حق شماست که مشاوره رایگان دریافت کنید تا بتوانید تصمیم درست و منطقی اتخاذ کنید. بازدید و کارشناسی رایگان برای خدمات نقاشی ساختمان یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد استادکار است و شما نیز می‌توانید از آن بهره ببرید. کارشناس می‌تواند به شما راهنمایی بدهد تا بدانید برای کدام دیوارها از کدام رنگ‌ها استفاده کنید و یا از کدام نوع رنگ استفاده کنید.

استادکار چه خدماتی در زمینه نقاشی ساختمان ارائه می‌کند؟

  • زیرسازی و بتونه‌کاری دیوار: اولین قدم برای رنگ‌کردن دیوار، انجام زیرسازی و بتونه‌کاری دیوارهاست. زیرا دیوارها با مشکلاتی مانند، پوسته پوسته شدن، طبله کردن، پستی و بلندی، جای میخ و پیچ و موارد دیگر روبرو هستند که اگر قبل از رنگ‌آمیزی رفع نشوند، ظاهر بسیار نامناسبی برای دیوار رنگ‌‍شده به‌وجود می‌آورند. البته بعد از زیرسازی نیز باید دیوارها سمباده‌کاری شوند تا صاف و یکدست شده و رنگ به خوبی روی آنها بنشیند.
  • زیرسازی و بتونه‌کاری سقف: سقف‌ها نیز به دلایل مختلف همچون ترک خوردن، پوسته پوسته شدن و طبله کردن نیاز به زیرسازی و بتونه‌کاری دارند. البته به دلیل ارتفاع بیشتر، بتونه‌کاری و سمباده‌زدن سقف کار مشکلی‌تری است و نیاز به دقت و ظرافت بیشتری دارد.
  • رنگ آمیزی و نقاشی دیوار: رنگ‌زدن دیوارها، مهم‌ترین و حساس‌ترین بخش در رنگ‌آمیزی ساختمان است و باید با دقت و ظرافت بیشتری انجام گیرد. روش‌های مختلفی برای رنگ‌زدن دیوارها وجود دارد. استفاده از غلطک، قلمو و پیستوله از متداول‌ترین تکنیک‌های رنگ‌زدن دیوارهاست که بسته به نظر متخصص نقاشی ساختمان یکی از این روش‌ها انتخاب می‌شود.
  • رنگ آمیزی و نقاشی سقف: رنگ‌آمیزی سقف تاثیر فوق‌العاده‌ای روی جلوه‌دادن به محیط دارد. رنگ‌های روشن سقف را بلند، و رنگ‌های تیره آن را کوتاه‌تر نشان می‌دهد. البته رنگ‌زدن سقف کار آسانی نیست و بهتر است توسط نقاشان ساختمانی انجام گیرد.
  • پتینه‌کاری: پتینه کاری دیوار یا کهنه‌کاری در واقع یکی از سبک‌های هنری برای رنگ کردن دیوارهاست که برای استفاده از این خدمات نیز می‌توانید از متخصصان نقاشی ساختمان استادکار کمک بگیرید.
  • نقاشی در و پنجره و نرده ها: در نقاشی ساختمان‌ها یکی از مهمترین بخش‌ها که شاید کمتر به چشم بیاید ولی تاثیر بسیاری بر زیباتر شدن محیط دارد، رنگ زدن در، پنجره و نرده‌ها است. این خدمات نیز توسط متخصصین استادکار ارائه می‌شود.

ویژگی سفارش آنلاین خدمات نقاشی ساختمان از استادکار چیست؟

فرق نمی‌کند به دنبال نقاشی دیوارهای داخلی باشید و یا در فکر نقاشی سرویس‌های بهداشتی به سر ببرید. برای هر کجا و هر زمان و هر مکان که نیاز به نقاش‌های ساختمانی داشته باشید، می‌توانید از خدمات استادکار استفاده کنید. اما استفاده از خدمات نقاشی ساختمان در استادکار چه تفاوتی دارد

  • مشاوره با متخصص‌ها به شما کمک می‌کند رنگ‌های مناسب‌تری برای دیوارها انتخاب کنید.
  • ترکیب رنگ‌های ساختمانی به صورت تخصصی انجام شده و نتیجه بهتری حاصل می شود.
  • کار با سرعت، دقت و کیفیت بیشتری انجام می‌شود و نتیجه کار بسیار مناسب‌تر خواهد بود.
  • به دلیل عملیات نقاشی به‌هم‌ریختگی در ساختمان به وجود نمی‌آید.

روند سفارش خدمات در استادکار چگونه است؟

همین که دکمه ثبت سفارش را بزنید از شما سوالات ساده‌ای پرسیده می‌شود تا روند انتخاب متخصص مناسب برای شما آسان شود. در ابتدا مکانی که نیاز به نقاشی دارد را مشخص می‌کنید. در مرحله بعد اگر نیاز به بازدید و کارشناسی داشته باشید می‌توانید به صورت رایگان درخواست کارشناس کنید. در قسمت توضیحات تکمیلی نیز می‌توانید درخواست و یا نوع کار خاصی که مد نظرتان هست را مطرح کنید. سپس با تعیین ساعت و تاریخ مورد نظر و همچنین تعیین آدرس، سفارش شما نهایی می‌شود و باید منتظر پیشنهادهای متخصص‌ها بمانید.

هزینه نقاشی ساختمان چقدر است؟ چقدر زمان لازم است؟

هزینه خدمات نقاشی منزل بسته به نوع رنگ، نوع کار و متراژ کار تعیین می‌شود. به عنوان مثال هزینه نقاشی رنگ روغن ساختمان و هزینه نقاشی رنگ اکریلیک ساختمان متفاوت است. زمان مورد نیاز برای نقاشی ساختمان نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع رنگ، میزان خرابی دیوارها، متراژ کار، میزان گچ‌بری‌ها و... همگی در زمان مورد نیاز برای تمام شدن کار نقاشی خانه تاثیر دارند.

  • ۹۷/۰۷/۲۳
  • honary honary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی